• Pinksteren: PostNL Bestellingen van 18 mei 17.00u t/m 20 mei worden 1 dag later verzonden.(gratis verzending is ongewijzigd)

Retourneren

Een bedenktijd van minimaal 14 dagen

 
Mocht u niet tevreden zijn over uw bestelling kunt u dit bij BestBuyHoesjes.nl binnen 14 dagen na ontvangst retour melden. Vanaf dat moment heeft u nog 14 dagen om deze retour te sturen.
 

Kosten

  • Bij ons is de verzending van uw producten gratis, u betaalt geen verzendkosten. De kosten voor het retourneren zijn echter wel voor uw eigen rekening.
  • Heeft u gekozen voor een andere verzendoptie dan onze gratis optie, dan krijgt u deze extra kosten bij het retour sturen niet vergoed.
  • Artikelen die gebruikssporen bevatten worden geëvalueerd en desnoods van het totaalbedrag in mindering terug gestort.

Heb je gebruik gemaakt van een 3 halen 2 betalen actie.

  •  Bij retourneren van jouw bestelling vervalt ook het recht op het gratis artikel dat je ontvangen hebt. Deze dien je samen met de bestelde artikel(en) aan ons te retourneren. Indien je bij een annulering of retourneren van jouw bestelling er voor kiest ervoor om het gratis product te behouden, dan zullen wij het verkoopbedrag van het artikel in mindering brengen van het retourbedrag.
  • Bij ruilen van een artikel uit een 3 halen 2 betalen actie word afhankelijk van de prijs van het geruilde artikel naar ratio de prijs berekend

Retour stappen

  1. Bij uw retourzending ontvangen wij graag het onderstaand retour formulier, het is niet verplicht om deze bij te voegen. Download retourformulier
  2. Plaats het formulier en/of de (kopie)pakbon samen met de artikelen die u terug wilt sturen in dezelfde doos waar u uw bestelling in heeft ontvangen.
  3. Verzend dit pakket voldoende gefrankeerd naar het volgende adres:

    BestBuyHoesjes
    Westerpark 77
    2231DL RIJNSBURG

  4. Doe je pakketje in een brievenbus, of geef hem af bij postNL punt
Tip: Bespaar op verzendkosten zorg dat de verpakking niet bol staat.
Dit kan door bijvoorbeeld het hoesje opengeklapt in de verpakking te versturen als deze te dik is voor een brievenbusverpakking.

Uitzonderingen

Niet alle geleverde producten kunnen worden geretourneerd in verband met hygiëne
  • Producten die eenmalig kunnen worden gebruikt als Screenprotectors of vloeibare stoffen (tenzij ongeopend)
  • Producten die buiten onze schuld zijn beschadigd of incompleet zijn
  • Producten die om hygiënische redenen niet kunnen worden herverkocht zoals oordopjes en headsets (tenzij in ongeopende verpakking e/o niet verbroken zegel)

Beschadigd ontvangen of verkeerd product geleverd gekregen

Neem in dit geval eerst contact op met ons op info@bestbuyhoesjes.nl en voeg in geval van beschadiging enkele foto's bij van de beschadiging




 

 
 
 
(0)